سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، شریف ترین تبار است . [امام علی علیه السلام]
اندیشه
 
تجمع دانشگاهیان پاکدشت در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام ص

 

در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)،دانشجویان،اساتید و کارمندان دانشگاههای شهرستان پاکدشت در اقدامی خودجوش روز دوشنبه مورخ 24/7/91 ساعت 11 صبح در مقابل دانشگاه پردیس ابوریحان پاکدشت ،این اقدام موهن را محکوم نمودند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/26:: 6:57 عصر     |     () نظر
 
حضور اساتید دانشگاه فیروزکوه در راهپیمایی لبیک یا رسول الله(ص)

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه: اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام (ص)، اتحاد و همبستگی مسلمانان را فزونی بخشید

دکتر شجاع در راهپیمایی لبیک یا رسول ا...

دکتر "نقی شجاع" صبح سه شنبه در راهپیمایی باشکوه "لبیک یا رسول الله" شهرستان فیروزکوه در محکومیت توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) به خبرنگار ایرنا شرق استان تهران، اظهار داشت: اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع)، ترسیم کاریکاتورهای موهن، قرآن سوزی ها و . . . حرکات جدیدی نیستند و بخصوص طی چند سال گذشته با بیداری اسلامی منطقه و جهان اسلام، شدت یافته است.

وی تصریح کرد: مستکبران و معاندان اسلام می دانند که اگر اسلام عزیز قدرت بگیرد و جهانی شود، دیگر زورگویی ها و چپاولگری های آنان محلی از اعراب نخواهد داشت و لذا، با این شیوه های شنیع و حرکات موهن، تخریب اسلام و مسلمانان را هدف قرار داده اند.

دکتر شجاع خاطرنشان کرد: ترس دیگر دشمنان، الگو قرار گرفتن انقلاب اسلامی است که با اتکاء به نیروی ایمان، اعتقادات دینی و اتحاد مردمی تحت لوای رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت، هر روز قدرتمندتر از دیروز به سوی آرمان های بلند امام راحل حرکت می کنند.

وی ادامه داد: با بیداری و هوشیاری مسلمانان و آحاد جامعه بشریت، این اقدامات موهن وحدت، یکپارچگی و هماهنگی مسلمانان را به دنبال خواهد داشت و آنان را در مبانی دینی شان راسخ تر خواهد ساخت.

راهپیمایی لبیک یا رسول ا...راهپیمایی لبیک یا رسول ا...راهپیمایی لبیک یا رسول ا...راهپیمایی لبیک یا رسول ا...راهپیمایی لبیک یا رسول ا...راهپیمایی لبیک یا رسول ا...راهپیمایی لبیک یا رسول ا...راهپیمایی لبیک یا رسول ا...راهپیمایی لبیک یا رسول ا...راهپیمایی لبیک یا رسول ا...راهپیمایی لبیک یا رسول ا...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/25:: 5:5 عصر     |     () نظر
 
مزاسم زیارت عاشورا

مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور کارمندان و اساتید دانشگاه پیام نورمرکز پاکدشت همانند هفته های گذشته روز پنج شنبه ساعت7:30  در نماز خانه دانشگاه برگزار  گردید.

بسیج اساتید استان تهران


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/23:: 10:27 عصر     |     () نظر
 
همایش بررسی راهکارهای توسعه شهرستان فیروزکوه

 

همایش بررسی راهکارهای توسعه فیروزکوه

همایش بررسی راهکارهای توسعه شهرستان فیروزکوه برگزار می شود

 

فیروزکوه- دومین همایش بررسی راهکارهای توسعه شهرستان فیروزکوه با رویکرد "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، فرمانداری، اداره آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر فیروزکوه پنجشنبه هفتم دی ماه 1391 در سالن آمفی تئاتر "شهید آوینی" دانشگاه آزاد فیروزکوه برگزار می شود.

 

 

این همایش با محورهای

ü      شناسایی فضاها و قابلیت های فرهنگی شهرستان و طراحی الگوی جامع بهره برداری بهینه در راستای توسعه فرهنگی

ü      بررسی موانع و مشکلات توسعه فرهنگی شهرستان و ارائه راهکارها برای دستیابی به توسعه پایدار

ü      بررسی و شناسایی ظرفیت های توریستی منطقه و ارائه راهکارهای لازم برای توسعه آن

ü      نقش بخش کشاورزی، باغبانی، دامپروری و شیلات، فناوری اطلاعات و ارتباطات   (ICT)و مهارت های اساسی نیروی انسانی در توسعه شهرستان

ü      بررسی وضعیت متغیرهای کلیدی بازار کار (از جمله اشتغال، بیکاری، نرخ مشارکت و . . . )

ü      بررسی وضعیت توسعه حمل و نقل و تاثیر آن در توسعه شهرستان

ü      قابلیت ها و ظرفیت های زیربنایی شهرستان برای توسعه

ü      نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه پایدار منطقه

ü      ترسیم الگوی مناسب توسعه فرهنگی منطقه

ü      نقش شهرک های صنعتی در توسعه منطقه

ü      نقش و جایگاه صنعت در توسعه شهرستان

ü      اولویت های سرمایه گذاری شهرستان

برگزار می شود و محققان می توانند در زمینه سایر موضوعات مرتبط با محورهای همایش نیز نسبت به ارسال مقاله اقدام نمایند.

 

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات: 1/8/91

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 20/9/91

اعلام نتایج داوری: 25/9/91

فکس: 76400929-021

تلفن: 76400928-021

ایمیل: firozkoh135@yahoo.com

پایگاه اینترنتی:  www.ciaufbac.ir/development91  

 

 

گفتنی است این همایش با محوریت شعار سال، تحقق تولید ملی و پرداختن به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری برگزار می شود و در آن ضمن رونمایی از سند پنج ساله توسعه فیروزکوه، نمایشگاهی از محصولات تولیدی و دستاوردهای پژوهشی شهرستان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است نخستین همایش فیروزکوه و توسعه پنج سال قبل برگزار شده بود.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/22:: 9:54 عصر     |     () نظر
 
افتتاح دفتر فرهنگی بنیاد حفظ آثار فیروزکوه

 

افتتاح دفتر فرهنگی بنیاد حفظ آثار

 دفتر کانون فرهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس شهرستان فیروزکوه راه اندازی شد

  فیروزکوه- در آیینی با حضور معاون طرح و برنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور و مسؤولان محلی، دفتر کانون فرهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس شهرستان فیروزکوه افتتاح و به بهره برداری رسید.

 به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا شرق استان تهران در آیینی که به همین مناسبت با حضور سردار "عباس حسین زهی" معاون طرح و برنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور و مسؤولان محلی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه برگزار شد، سرهنگ پاسدار "علی اصغر سراج" به عنوان نخستین رییس دفتر کانون فرهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس شهرستان فیروزکوه معرفی شد.

وی در جمع مسؤولان حاضر در جلسه، اظهار داشت: اولویت های این نهاد مقدس، همانا ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل های سوم و چهارم انقلاب است.

سرهنگ سراج تصریح کرد: در این راستا با بهره گیری از ظرفیت بالای منطقه و شهرستان، جمع آوری خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و راه اندازی کاروان های راهیان نور دانش آموزی و عمومی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سالانه بطور متوسط 15 یادواره شهدا با حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه در جای جای منطقه و روستاها برگزار می شود که از قابلیت های بالقوه شهرستان در جهت ترویج این فرهنگ مقدس است.

رییس دفتر کانون فرهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس شهرستان فیروزکوه به توصیه ای از امام راحل خطاب به علما اشاره کرد که می فرمود "اگر 70 سال عبادت کردید قبول باشد، اما بروید و وصیتنامه های شهدا را بخوانید" و افزود: به این منظور وصیتنامه های روحبخش شهدای منطقه گردآوری و مستندسازی می شود و امید است که با بازخوانی آموزه های موجود، آنها را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.

گفتنی است سرهنگ سراج نیروی بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هادی سیاسی سپاه و برادر دو شهید بزرگوار "حسن سراج" (جاویدالاثر) و "محمدمهدی سراج" (شهید دانش آموز) می باشد که سال ها در تیپ "10 سید الشهداء" استان تهران به خدمت رسانی پرداخته است و آخرین سمت وی در دوران خدمت، مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه بوده است.

در این مراسم امام جمعه، فرماندار، معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه، جانشین فرماندهی انتظامی، رییس اداره تبلیغات اسلامی، معاون اداری- مالی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، مدیر جهاد کشاورزی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه حضور داشتند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/20:: 4:55 عصر     |     () نظر
 
غدیر

فراخوان مقاله کنگره ملی غدیر بزرگداشت علامه شیخ عبدالحسین امینی (ره)

غدیر


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/15:: 9:11 عصر     |     () نظر
 
ایجاد مرکز رشد علمی و فن آوری

معاون دانشگاه آزاد فیروزکوه: ایجاد مرکز رشد، توسعه منطقه را به دنبال خواهد داشت

 فیروزکوه- معاون پژوهشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: ایجاد مرکز رشد علمی و فناوری، توسعه همه جانبه منطقه را به دنبال خواهد داشت.

ایجاد مرکز رشد در فیروزکوه

  دکتر علی مهدی زاده اشرفی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه تحقیق و پژوهش شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر، با اشاره به برگزاری دومین همایش بررسی راهکارهای توسعه ای شهرستان فیروزکوه در آینده ای نزدیک، اظهار داشت: پرداختن به شعار سال تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی در شهرستان و بررسی قابلیت ها و پتانسیل های منطقه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، از جمله اهداف برگزاری این همایش می باشد.

 

وی گفت: شناسایی فضاها و قابلیت های فرهنگی شهرستان و طراحی الگوی جامع بهره برداری بهینه در راستای توسعه فرهنگی، بررسی موانع و مشکلات توسعه فرهنگی شهرستان و ارائه راهکارها برای دستیابی به توسعه پایدار، بررسی و شناسایی ظرفیت های توریستی منطقه و ارائه راهکارهای لازم برای توسعه آن، نقش بخش کشاورزی، باغبانی، دامپروری و شیلات، فناوری اطلاعات و ارتباطات   (ICT)و مهارت های اساسی نیروی انسانی در توسعه شهرستان، از جمله محورهای این همایش بزرگ خواهند بود.

معاون پژوهشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه افزود: بررسی وضعیت متغیرهای کلیدی بازار کار (از جمله اشتغال، بیکاری، نرخ مشارکت و . . . )، بررسی وضعیت توسعه حمل و نقل و تاثیر آن در توسعه شهرستان، قابلیت ها و ظرفیت های زیربنایی شهرستان برای توسعه، نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه پایدار منطقه، ترسیم الگوی مناسب توسعه فرهنگی منطقه، نقش شهرک های صنعتی در توسعه منطقه، نقش و جایگاه صنعت در توسعه شهرستان و پرداختن به اولویت های سرمایه گذاری شهرستان، دیگر محورهای تعریف شده همایش می باشند که از سوی محققان و پژوهشگران مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به احداث مرکز رشد در شهرستان، ادامه داد: با رایزنی های به عمل آمده، پارک فناوری پردیس مجوز احداث مرکز رشد به پنج شهرستان استان تهران از جمله فیروزکوه را اعطاء کرده که اتفاق بسیار میمون و مبارکی است و ثمرات و برکات آن را در آینده ای نزدیک در سطح منطقه شاهد خواهیم بود.

دکتر مهدی زاده تجاری سازی فعالیت های پژوهشی، حمایت از توسعه علمی مرتبط با مباحث فناوری، حمایت، تجاری سازی و هدایت شرکت های دانش بنیان، حمایت از ایده های خلاقانه نخبگان علمی و ساماندهی ثبت اختراعات را از جمله مزایای احداث این مرکز در منطقه عنوان و تصریح کرد: بهره برداری از این مرکز در هفته پژوهش و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی به انجام خواهد رسید.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد انجام این مهم تحولی شگرف در حوزه علمی و فناوری در راستای توسعه همه جانبه شهرستان به وجود آورد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/13:: 10:35 عصر     |     () نظر
 
تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه قدس در محکومیت فیلم صهیونیستی

اساتید،کارکنان و دانشجویان واحد شهر قدس با تجمع در محوطه دانشگاه ساخت فیلم موهن و اهانت امز به ساحت پیامبر اکرم را محکوم کرده و در پایان بیانیه ای در این خصوص قرائت گردید .

بسیج اساتید استان تهران

"باسمه تعالی"
«یریدون ان یطفؤا نوراللّه بافواههم و یأبی اللّه الّا ان یتمّ نوره ولو کره الکافرون
می خواهند نور دین و محبت خدا را با دهانشان خاموش کنند و خدا جز این نمی خواهد که روشنایی خود را تمام و آشکار سازد، اگر چه کافران خوش ندارند.»(سوره ‌توبه، آیه‌32)

 

با نهایت تاسف و تاثر شاهد هستیم که بار دیگر دستان جنایتکار صهیونیست بین الملل از آستین منادیان دروغین حقوق بشر آمریکایی بیرون آمد و با شعار آزادی بیان ، قلوب نه تنها میلیونها مسلمان بلکه همه پیروان آزاد اندیش ادیان الهی را با توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)جریحه دار کرد

 

هرچند اراده خداوند بر سربلندی روزافزون رسول گرامیش بوده و هست  و امت همیشه هوشیارجامعه اسلامی در سراسر نقاط جهان نظیر ملت مسلمان ایران وهمگام با برادران  مسلمان خود  و آزادگان جهان نفرت و انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی، کارگردان، سازندگان و کلیه عوامل این فیلم غیراخلاقی و ضداسلامی ابراز می نمایند

 

قطعا این اهانت اخیر توطئه ای سازمان یافته برای ضربه زدن به بیداری اسلامی و اتحاد مسلمانان می باشد که  ضمن محکوم کردن آن خواهان اتحاد در عمل و موضع مشترک کشورهای اسلامی در برابر اسلام ستیزی آشکار صهیونیزم جنایتکار و آمریکای مدعی حقوق بشر است .

بسیج اساتید استان تهران

در واکنش به این جنایت فرهنگی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس  به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ ایران اسلامی توجه جهانیان را به نکات زیر جلب می‏نماید:

 

1-اهانت به پیامبران، قدّیسان و افراد مورد احترام ادیان و مذاهب، عملی است که هیچ مکتب و مرامی آن را نمی‏پذیرد. بنابراین کسانی که دست به اهانت به پیامبر اکرم(ص) می‏زنند پیرو هیچ دین و مکتبی نیستد؛ بلکه از شیطان پیروی می‏کنند.

 

2-همانطور که همه می‏دانند اندیشه‏های اسلام‏هراسانه که پس از 11 سپتامبر در جهان اوج گرفت، در سال‏های اخیر به شکل اهانت‏های هنری، ترسیم کاریکاتور، قرآن سوزی و ساخت فیلم خود را نشان داده است. اگرچه دلیل اصلی این اهانت‏ها در موارد سابق، عدم شناخت واقعی از آموزه‎های حکیمانه و الهی اسلام و قرآن بوده است، اما حرکت اخیر ـ همانطور که سازنده این فیلم در گفتگو با رسانه های آمریکایی و اسرائیلی اعلام کرده است ـ کاملاً آگاهانه، عامدانه و با اهداف سیاسی صورت پذیرفته است.

 

3-گذشته از صحنه ‏های سخیفی که ارزش بیان ندارد، یکی از موارد عجیب این فیلم آن است که مسلمانان را افرادی شکنجه‏گر و خون‌ریز معرفی کرده است. در واقع، در این فیلم بسیاری از جنایت‏هایی که نظامیان آمریکایی، اسرائیلی و غربی در سال‏های اخیر در حق مردم فلسطین، عراق و افغانستان انجام داده و در گوانتانامو و ابوغریب مرتکب شده اند را بی‏شرمانه به اسلام و مسلمانان نسبت می‏دهد. حال آنکه اسلام، دین عطوفت و پیامبر اکرم(ص) ـ به شهادت خداوند متعال ـ رحمت برای جهانیان بوده است.

 

4-بنا بر آنچه گذشت دست مسلمانان واقعی هیچگاه به آزار و شکنجه و خشونت آلوده نشده و نمی‏شود؛ بلکه این گروه‏های مسلمان‏نمای تکفیری و وهابی هستند که با حمایت رسمی سرویس‏های جاسوسی آمریکا و غرب و در جهت منافع آنها دست به عملیات تروریستی می‏زنند.

5-اگرچه کشته شدن افراد بیگناه و حمله به نمایندگی‏های سیاسی، مورد تأیید ما نیست اما آمریکای جهانخوار و صهیونیست های جنایتکار بدانند که اتفاقی همچون کشته شدن کارمندان آمریکا در لیبی یا حمله به سفارت آمریکا در مصر، عکس العمل طبیعی اهانت‏های مستمر به مقدسات مسلمین است. اگر دولت آمریکا آن روز که «تری جونز» کشیش سفیه آمریکایی اقدام به قرآن سوزی کرد وی را لجام می‏زدند، یا آن روز که سربازان این کشور در بگرام افغانستان به مقدسات الهی توهین کردند آنان را کیفر سختی می‏دادند، امروز شاهد کشته شدن سفیر و شهروندان خود نبودند.

 

6-بنابراین دانشجویان و کارکنان واساتید دانشگاه آزاد واحد شهرقدس از کلیه مسلمانان جهان و عاشقان اسلام و پیامبر ـ به ویژه پیروان اهل بیت(ع) ـ می‏خواهد تا با برگزاری تظاهرات و صدور بیانیه محکومیت، اعتراض خود را نسبت به این عمل موهن اعلام کنند و حداکثر تلاش خود را برای تحریم این فیلم و جلوگیری از ادامه این حرکات شیطانی انجام دهند.

7-از سازمان ملل متحد و نهادها و سازمانهای حقوق بشری انتظار می‏رود که با اقدامات جدی خود، از تکرار اینگونه جنایات فرهنگی ضد انسانی جلوگیری کنند؛ زیرا اگر اهانت به اعتقادات مردم ـ با نام‏هایی همچون آزادی بیان، مرسوم شود ـ نمی‏توان مانع از بروز خشونت‏ها و خونریزی‏ها گردید

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس ضمن محکومیت این اقدام وقیحانه با اعلام تسلیت و تعزیت به محضر ولی‌عصر "عجل الله تعالی فرجه الشریف"، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی"، از ملت مسلمان و شجاع ایران اسلامی می‌خواهد تا با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، این واقعه جسارت‌آمیز را محکوم نمایند .

بسیج اساتید استان تهران


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/11:: 8:28 عصر     |     () نظر
 
راهپیمایی اساتید و دانشجویان فیروزکوه

 

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، توهین به ساحت رسول الله را محکوم کردند

محکومیت توهین به ساحت رسول الله

فیروزکوه- در آیینی دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، مسؤولان شهرستانی و شهروندان فیروزکوه، برائت و انزجار خود را از سه ضلع خیانت در جهان؛ آمریکا، انگلیس و اسرائیل ابراز داشتند.

به گزارش عصر سه شنبه خبرنگار ایرنا شرق استان تهران، در آیینی که به همین مناسبت پس از برگزاری نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد حضرت سیدالشهداء (ع) تا مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد، دانشجویان، اساتید و پرسنل این واحد دانشگاهی همگام با مردم و مسؤولان محلی، با سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا محمدا یا رسول الله، یا مهدی صاحب زمان عاجرک الله و . . . مراتب خشم و انزجار خود را از حرکت موهن معاندان اسلام و انقلاب به ساحت رسول گرامی اسلام (ص) نشان دادند.

امام جمعه سابق شهرستان فیروزکوه در این مراسم، اظهار داشت: اهانت به ساحت گرامی ترین خلایق نزد خداوند، نشانه عجز و خواری فرهنگ غرب در برابر فرهنگ اصیل اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین یدالله سراج تصریح کرد: تجمع اعتراض آمیز آحاد مسلمانان جهان در برابر این حرکت وقیحانه که در واقع از جایگاه اسلام ناب محمدی سخن می گویند، نشان دهنده برحق بودن مسلمانان و نهراسیدن آنان از باطل و هجمه دشمنان است.

وی افزود: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به دنبال لطمه زدن به اسلام ناب محمدی برآمده اند و امروز هجمه آنان بیشتر شده است.

حجت الاسلام سراج خاطرنشان کرد: دنیا بداند و آگاه باشد، مسلمانان برای وجود نازنین رسول الله لحظه ای آرامش نخواهند داشت و به زودی جشن اضمحلال باطل و پیروزی بر حق را برپا خواهند داشت.

وی ادامه داد: پیام دیگر این حرکت آن است که جهان اسلام تنها نیست و اگر چه هجمه های باطل به سوی انقلاب است، اما نظام مقدس اسلامی ایران حمایتگر واقعی مسلمانان است.

همچنین دکتر خسرو عزیزی استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در این مراسم با اشاره به اعتراضات خودجوش مردمی مسلمانان و آزاد اندیشان در اقصی نقاط جهان بر علیه این حرکت مذبوحانه و موهن طی روزهای گذشته به خبرنگار ایرنا، گفت: عِرق مذهبی و دینی مسلمانان جهان ایجاب می کند تا اعتراض گسترده و وسیع خویش را نسبت به وضعیت موجود ابراز دارند.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است آثار زیانبار این حرکت ناشیانه در درجه نخست گریبانگیر استکبار جهانی خواهد شد و  در مقابل، اتحاد مسلمانان را بیشتر خواهد کرد.

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه خاطرنشان کرد: همه ما مسلمانان وظیفه داریم تا نسبت به این مساله حساسیت و عکس العمل منطقی نشان داده و با تمام وجود از حریم ارزش ها و در راس همه آنها شخصیت نبی مکرم اسلام (ص)، جانانه دفاع نماییم.

این مراسم با قرائت بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی در اعتراض به هتاکی صورت گرفته از سوی دشمنان و معاندان اسلام و قرآن، زمزمه دعای ظهور فرج و قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام شهرستان به پایان رسید.

گفتنی است معاون سیاسی- انتظامی فرماندار، بخشدار مرکزی، رییس اداره اطلاعات، مدیر آموزش و پرورش، رییس جمعیت هلال احمر، رییس اداره تبلیغات اسلامی و رییس اداره اوقاف و امور خیریه، از جمله مسؤولان حاضر در این مراسم بودند.

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در محکومیت توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص)

 

فیروزکوه- اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه طی بیانیه ای، حرکت مذبوحانه توهین به ساحت مقدس برترین خلایق تمام قرون و اعصار، حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم کرده و برائت و انزجار خود را از سه ضلع خیانت در جهان؛ آمریکا، انگلیس و اسرائیل ابراز داشتند.

 

در متن این بیانیه که به همین مناسبت در خاتمه راهپیمایی پرشور دانشگاهیان، شهروندان و مسؤولان محلی شهرستان فیروزکوه از محل مسجد "حضرت سیدالشهداء" به سمت یادمان شهدای گمنام قرائت شد، چنین آمده است:

درماندگی و بیچارگی دشمنان بشریت از همبستگی و اتحاد جامعه اسلامی که شروع آن از انقلاب عظیم و باشکوه جمهوری اسلامی ایران نشات گرفت، آنچنان آنان را دچار ترس کرد که برای جبران همه کوته فکری ها و شکست های پی در پی دیپلماسی و رسانه ای که تماما در غالب پروژه اسلام هراسی و ایران هراسی جای می گیرد، دست به حرکت سخیفانه جدیدی زدند که قلب عالم هستی و کون و مکان را به درد آورد.

باید بدانیم که تمام این حرکات جزو برنامه های هدفدار رژیم صهیونیسم بین الملل می باشد، برنامه هایی که از قبل چند فراماسون و جریانات انحرافی در جهت برقراری جامعه به اصطلاح جهانی خود آن را پایه گذاری کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: باید بدانیم این حرکت در جهت تضعیف روحیه مسلمانان و مردم دنیا و سوء استفاده از احساساتشان، آن هم نسبت به اولین فرد عالم هستی فراهم گردیده است تا جایی که سیاستمداران آمریکایی این حرکت عظیم را نشانه بی رحم بودن مسلمانان اعلام کرده و برای ترساندن مردم دنیا از مسلمانان، این حرکت سخیف و وحشیانه خود را با سوء استفاده از ایمان و اعتقادات مسلمانان توجیه کرده اند؛ نکته ای که در دهه گذشته با توجه به جریان اسلام هراسی که با پروژه ساختگی 11 سپتامبر بیشتر شکل گرفت و در سال های اخیر با اهانت های پی در پی و ترسیم کاریکاتور توسط کشور فرانسه و ساخت فیلم موهن به صورت زنجیروار ادامه پیدا کرد، آیا این حقیقت را بازگو نمی کند که تمامی این جریانات هدفدار است؟ البته باید دانست یکی از بندهای منشور سازمان ملل احترام گذاشتن به حقوق همه ادیان الهی است، پس چرا سازمان ملل با این همه ادعا در مقابل این حرکات کاری انجام نمی دهد و آن را در راستای آزادی بیان می داند، در حالی که در مهد به اصطلاح آزادی یعنی فرانسه کسی حق ندارد از واقعیات حرف بزند.

در ادامه این بیانیه اشاره شد: نکته جالب اینکه بدانیم این فیلم موهن در خاک ایالات متحده ساخته شده، همان کشوری که دم از دموکراسی، حقوق بشر و برابری می زند. آنان را چه شده است که حقوق 5/1 میلیارد مسلمان را نادیده می گیرند و به شخصی که تمام حرکات خود را در قالب نجات بشریت انجام می دهد و با همکاری یهودیان صهیونیست و کشیش سفیه آمریکایی البته با دروغ سازی و فریب عوامل و بازیگران این فیلم آن را تهیه کرد که زبان از جزئیات بیشتر آن قاصر است و نسبت به کسی که خداوند و ملائکه به او درود می فرستند جسارت می کنند.

و اما دولت فرانسه که شب قبل از انتشار کاریکاتور توهین آمیز به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) نسبت به ساخت این فیلم موضع تبلیغاتی گرفت، دیدیم که فردای همان روز بعد از انتشار کاریکاتور تدابیر امنیتی شدیدی را در اطراف آن نشریه "شارلی هیدو" برقرار کرد و هتاکان را تحت الحمایه خویش قرار داد.

در این بیانیه با اشاره به حرکات خودجوش و مردمی مسلمانان در اقصی نقاط جهان، تصریح شد: حرکت عظیم دیگری که نباید از آن غافل شد حضور پرشور مسلمانان و تمام ادیان در محکوم کردن این حرکت خفت بار است.

ما امت حزب الله و دوستداران ساحت مقدس پیامبر و اهل بیت (ع) اعلام می داریم:

اگر چه کشته شدن انسان ها و حمله به کنسولگری ها از نظر حقوق سیاسی مورد تایید ما نیست، اما دولت منفور آمریکا و کابینه از هم پاشیده اسرائیل بدانند اگر جلوی این حرکات مثل اهانت به مقدسات در پایگاه "بگرام" افغانستان گرفته می شد، امروز شاهد کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی و حمله به سفارت آمریکا در مصر نبودند.

از مجموعه پر ادعا و میان تهی سازمان ملل و نهادهای به اصطلاح حقوق بشر انتظار می رود از شعارگرایی دست برداشته و به عمل گرایی روی آورند تا از تکرار این گونه جنایات فرهنگی جلوگیری شود.

از رسانه های ملی و محلی خواستاریم که بازتاب و تحلیل این حرکات ناپسند را در بین مردم جامعه و دنیا به منظور بصیرت دهی و دشمن شناسی بیشتر کنند، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: "ما به این اذعان داریم و خودمان می گوییم تنها چیزی که دشمن در آن قوی است بحث تبلیغات و رسانه است".

از تمامی مسؤولان کشوری و خاصه دانشگاهی انتظار داریم که با برگزاری سمینارها و همایش ها با موضوعات جریان شناسی و فرقه های انحرافی به صورت فراگیر و گسترده، در جهت تحقق خواسته های اسلام ناب و توجه به جوانان قدم بردارند، اهمیت این موضوع با این فرموده مقام معظم رهبری کاملا روشن می شود که فرمودند: "دانشگاهیان و جوانان عنصر حساس و کلیدی در جامعه می باشند".

از تمام ملت مسلمان و مردم غیور شهرستان فیروزکوه و خاصه اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه خواستاریم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری همچنان خشم خود را با حضور پرشور تداوم بخشند، همانطور که شهید بهشتی فرمودند: "ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر".

 

در خاتمه این بیانیه آمده است: باز هم تاکید می کنیم که تلاش دشمنان برای سنجش حساسیت مسلمانان است و برنامه ریزی گسترده شان در جهت کم رنگ کردن اعتقادات مسلمانان است، پس بر ماست در جهت افزایش معرفت و دشمن شناسی کوشا باشیم.راهپیمایی دانشگاهیان معترض در توهین به ساحت رسول الله


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/11:: 8:25 عصر     |     () نظر
 
موتورهای جستجو

کلیه اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت پست الکترونیک خود را به چیمیل :  www.chmail.ir تغییر دادند

موتورهای جستجو جایگزین google

موتورهای جستجو

موتورهای جستجوگر قوی جایگزین گوگل: www.bing.com و www.ask.com و همچنین چیمیل بجای جیمیل: www.chmail.ir


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/7:: 10:14 عصر     |     () نظر
   1   2      >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
کودکان آسمانی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
نگاهی نو به مشاوره
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ...
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
دکتر سعید روحانی
عشق مشعلدار
سارا احمدی
ماتاآخرایستاده ایم
چون میگذرد غمی نیست
رزمنده
مرام و معرفت
من.تو.خدا
سربازی در مسیر
پیکو پیکس | منبع عکس
تبیان
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
مشکات نور الله
گل یا پوچ؟2
اصلاحات
دل پر خاطره
دهکده کوچک ما
بسیج اساتید فیروزکوه
ندای حق (دکتر احمدی)
شعرورباعی ظهور (علی مظفر)
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
آتیه سازان اهواز
یار درونی
ریحانه
خیارج سرای من است
ترنم (کلیج)
بسیج اساتید دماوند
بسیج اساتید ری
حجاب گوهر ناب
قلبی خسته ازتپیدن
دفاع مقدس
هادی عبداله
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور - واحد دررود
شهید آوینی
بسیج اساتید قرچک
بسیج اساتید پیام نور پرند
بسیج اساتید قدس
بسیج اساتید صباشهر
بسیج اساتید ورامین
بسیج اساتید پاکدشت
آریا زند
بسیج اساتید پرند
بسیج اساتید صفادشت
بسیج اساتید رودهن
بسیج اساتید ملارد
ورزش
مائده های آسمانی(تندپور)
کانون فرهنگی شهدا
فیروزکوه
دروازه پیشرفت (دکتر فرج پور)
روح الله عاشق
کنشلو
بسیج اساتید شهریار
بسیج اساتید رباط کریم
امانتدار امام
تو چی فکر می کنی
°°FoReVEr••
معماری
عاشقانه
افکارهای عجیب وغریب من
تنهایی.......
آرشیو یادداشت‌ها