سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردى را دید که براى زیان دشمن خویش مى‏کوشید و به خود زیان مى‏رسانید بدو فرمود : ] تو کسى را مانى که به خود نیزه‏اى فرو برد تا آن را که پس وى سوار است بکشد . [نهج البلاغه]
اندیشه
 
راهپیمایی اساتید و دانشجویان فیروزکوه

 

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، توهین به ساحت رسول الله را محکوم کردند

محکومیت توهین به ساحت رسول الله

فیروزکوه- در آیینی دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، مسؤولان شهرستانی و شهروندان فیروزکوه، برائت و انزجار خود را از سه ضلع خیانت در جهان؛ آمریکا، انگلیس و اسرائیل ابراز داشتند.

به گزارش عصر سه شنبه خبرنگار ایرنا شرق استان تهران، در آیینی که به همین مناسبت پس از برگزاری نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد حضرت سیدالشهداء (ع) تا مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد، دانشجویان، اساتید و پرسنل این واحد دانشگاهی همگام با مردم و مسؤولان محلی، با سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا محمدا یا رسول الله، یا مهدی صاحب زمان عاجرک الله و . . . مراتب خشم و انزجار خود را از حرکت موهن معاندان اسلام و انقلاب به ساحت رسول گرامی اسلام (ص) نشان دادند.

امام جمعه سابق شهرستان فیروزکوه در این مراسم، اظهار داشت: اهانت به ساحت گرامی ترین خلایق نزد خداوند، نشانه عجز و خواری فرهنگ غرب در برابر فرهنگ اصیل اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین یدالله سراج تصریح کرد: تجمع اعتراض آمیز آحاد مسلمانان جهان در برابر این حرکت وقیحانه که در واقع از جایگاه اسلام ناب محمدی سخن می گویند، نشان دهنده برحق بودن مسلمانان و نهراسیدن آنان از باطل و هجمه دشمنان است.

وی افزود: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به دنبال لطمه زدن به اسلام ناب محمدی برآمده اند و امروز هجمه آنان بیشتر شده است.

حجت الاسلام سراج خاطرنشان کرد: دنیا بداند و آگاه باشد، مسلمانان برای وجود نازنین رسول الله لحظه ای آرامش نخواهند داشت و به زودی جشن اضمحلال باطل و پیروزی بر حق را برپا خواهند داشت.

وی ادامه داد: پیام دیگر این حرکت آن است که جهان اسلام تنها نیست و اگر چه هجمه های باطل به سوی انقلاب است، اما نظام مقدس اسلامی ایران حمایتگر واقعی مسلمانان است.

همچنین دکتر خسرو عزیزی استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در این مراسم با اشاره به اعتراضات خودجوش مردمی مسلمانان و آزاد اندیشان در اقصی نقاط جهان بر علیه این حرکت مذبوحانه و موهن طی روزهای گذشته به خبرنگار ایرنا، گفت: عِرق مذهبی و دینی مسلمانان جهان ایجاب می کند تا اعتراض گسترده و وسیع خویش را نسبت به وضعیت موجود ابراز دارند.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است آثار زیانبار این حرکت ناشیانه در درجه نخست گریبانگیر استکبار جهانی خواهد شد و  در مقابل، اتحاد مسلمانان را بیشتر خواهد کرد.

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه خاطرنشان کرد: همه ما مسلمانان وظیفه داریم تا نسبت به این مساله حساسیت و عکس العمل منطقی نشان داده و با تمام وجود از حریم ارزش ها و در راس همه آنها شخصیت نبی مکرم اسلام (ص)، جانانه دفاع نماییم.

این مراسم با قرائت بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی در اعتراض به هتاکی صورت گرفته از سوی دشمنان و معاندان اسلام و قرآن، زمزمه دعای ظهور فرج و قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام شهرستان به پایان رسید.

گفتنی است معاون سیاسی- انتظامی فرماندار، بخشدار مرکزی، رییس اداره اطلاعات، مدیر آموزش و پرورش، رییس جمعیت هلال احمر، رییس اداره تبلیغات اسلامی و رییس اداره اوقاف و امور خیریه، از جمله مسؤولان حاضر در این مراسم بودند.

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در محکومیت توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص)

 

فیروزکوه- اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه طی بیانیه ای، حرکت مذبوحانه توهین به ساحت مقدس برترین خلایق تمام قرون و اعصار، حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم کرده و برائت و انزجار خود را از سه ضلع خیانت در جهان؛ آمریکا، انگلیس و اسرائیل ابراز داشتند.

 

در متن این بیانیه که به همین مناسبت در خاتمه راهپیمایی پرشور دانشگاهیان، شهروندان و مسؤولان محلی شهرستان فیروزکوه از محل مسجد "حضرت سیدالشهداء" به سمت یادمان شهدای گمنام قرائت شد، چنین آمده است:

درماندگی و بیچارگی دشمنان بشریت از همبستگی و اتحاد جامعه اسلامی که شروع آن از انقلاب عظیم و باشکوه جمهوری اسلامی ایران نشات گرفت، آنچنان آنان را دچار ترس کرد که برای جبران همه کوته فکری ها و شکست های پی در پی دیپلماسی و رسانه ای که تماما در غالب پروژه اسلام هراسی و ایران هراسی جای می گیرد، دست به حرکت سخیفانه جدیدی زدند که قلب عالم هستی و کون و مکان را به درد آورد.

باید بدانیم که تمام این حرکات جزو برنامه های هدفدار رژیم صهیونیسم بین الملل می باشد، برنامه هایی که از قبل چند فراماسون و جریانات انحرافی در جهت برقراری جامعه به اصطلاح جهانی خود آن را پایه گذاری کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: باید بدانیم این حرکت در جهت تضعیف روحیه مسلمانان و مردم دنیا و سوء استفاده از احساساتشان، آن هم نسبت به اولین فرد عالم هستی فراهم گردیده است تا جایی که سیاستمداران آمریکایی این حرکت عظیم را نشانه بی رحم بودن مسلمانان اعلام کرده و برای ترساندن مردم دنیا از مسلمانان، این حرکت سخیف و وحشیانه خود را با سوء استفاده از ایمان و اعتقادات مسلمانان توجیه کرده اند؛ نکته ای که در دهه گذشته با توجه به جریان اسلام هراسی که با پروژه ساختگی 11 سپتامبر بیشتر شکل گرفت و در سال های اخیر با اهانت های پی در پی و ترسیم کاریکاتور توسط کشور فرانسه و ساخت فیلم موهن به صورت زنجیروار ادامه پیدا کرد، آیا این حقیقت را بازگو نمی کند که تمامی این جریانات هدفدار است؟ البته باید دانست یکی از بندهای منشور سازمان ملل احترام گذاشتن به حقوق همه ادیان الهی است، پس چرا سازمان ملل با این همه ادعا در مقابل این حرکات کاری انجام نمی دهد و آن را در راستای آزادی بیان می داند، در حالی که در مهد به اصطلاح آزادی یعنی فرانسه کسی حق ندارد از واقعیات حرف بزند.

در ادامه این بیانیه اشاره شد: نکته جالب اینکه بدانیم این فیلم موهن در خاک ایالات متحده ساخته شده، همان کشوری که دم از دموکراسی، حقوق بشر و برابری می زند. آنان را چه شده است که حقوق 5/1 میلیارد مسلمان را نادیده می گیرند و به شخصی که تمام حرکات خود را در قالب نجات بشریت انجام می دهد و با همکاری یهودیان صهیونیست و کشیش سفیه آمریکایی البته با دروغ سازی و فریب عوامل و بازیگران این فیلم آن را تهیه کرد که زبان از جزئیات بیشتر آن قاصر است و نسبت به کسی که خداوند و ملائکه به او درود می فرستند جسارت می کنند.

و اما دولت فرانسه که شب قبل از انتشار کاریکاتور توهین آمیز به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) نسبت به ساخت این فیلم موضع تبلیغاتی گرفت، دیدیم که فردای همان روز بعد از انتشار کاریکاتور تدابیر امنیتی شدیدی را در اطراف آن نشریه "شارلی هیدو" برقرار کرد و هتاکان را تحت الحمایه خویش قرار داد.

در این بیانیه با اشاره به حرکات خودجوش و مردمی مسلمانان در اقصی نقاط جهان، تصریح شد: حرکت عظیم دیگری که نباید از آن غافل شد حضور پرشور مسلمانان و تمام ادیان در محکوم کردن این حرکت خفت بار است.

ما امت حزب الله و دوستداران ساحت مقدس پیامبر و اهل بیت (ع) اعلام می داریم:

اگر چه کشته شدن انسان ها و حمله به کنسولگری ها از نظر حقوق سیاسی مورد تایید ما نیست، اما دولت منفور آمریکا و کابینه از هم پاشیده اسرائیل بدانند اگر جلوی این حرکات مثل اهانت به مقدسات در پایگاه "بگرام" افغانستان گرفته می شد، امروز شاهد کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی و حمله به سفارت آمریکا در مصر نبودند.

از مجموعه پر ادعا و میان تهی سازمان ملل و نهادهای به اصطلاح حقوق بشر انتظار می رود از شعارگرایی دست برداشته و به عمل گرایی روی آورند تا از تکرار این گونه جنایات فرهنگی جلوگیری شود.

از رسانه های ملی و محلی خواستاریم که بازتاب و تحلیل این حرکات ناپسند را در بین مردم جامعه و دنیا به منظور بصیرت دهی و دشمن شناسی بیشتر کنند، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: "ما به این اذعان داریم و خودمان می گوییم تنها چیزی که دشمن در آن قوی است بحث تبلیغات و رسانه است".

از تمامی مسؤولان کشوری و خاصه دانشگاهی انتظار داریم که با برگزاری سمینارها و همایش ها با موضوعات جریان شناسی و فرقه های انحرافی به صورت فراگیر و گسترده، در جهت تحقق خواسته های اسلام ناب و توجه به جوانان قدم بردارند، اهمیت این موضوع با این فرموده مقام معظم رهبری کاملا روشن می شود که فرمودند: "دانشگاهیان و جوانان عنصر حساس و کلیدی در جامعه می باشند".

از تمام ملت مسلمان و مردم غیور شهرستان فیروزکوه و خاصه اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه خواستاریم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری همچنان خشم خود را با حضور پرشور تداوم بخشند، همانطور که شهید بهشتی فرمودند: "ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر".

 

در خاتمه این بیانیه آمده است: باز هم تاکید می کنیم که تلاش دشمنان برای سنجش حساسیت مسلمانان است و برنامه ریزی گسترده شان در جهت کم رنگ کردن اعتقادات مسلمانان است، پس بر ماست در جهت افزایش معرفت و دشمن شناسی کوشا باشیم.راهپیمایی دانشگاهیان معترض در توهین به ساحت رسول الله


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/7/11:: 8:25 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
کودکان آسمانی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
نگاهی نو به مشاوره
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ...
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
دکتر سعید روحانی
عشق مشعلدار
سارا احمدی
ماتاآخرایستاده ایم
چون میگذرد غمی نیست
رزمنده
مرام و معرفت
من.تو.خدا
سربازی در مسیر
پیکو پیکس | منبع عکس
تبیان
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
مشکات نور الله
گل یا پوچ؟2
اصلاحات
دل پر خاطره
دهکده کوچک ما
بسیج اساتید فیروزکوه
ندای حق (دکتر احمدی)
شعرورباعی ظهور (علی مظفر)
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
آتیه سازان اهواز
یار درونی
ریحانه
خیارج سرای من است
ترنم (کلیج)
بسیج اساتید دماوند
بسیج اساتید ری
حجاب گوهر ناب
قلبی خسته ازتپیدن
دفاع مقدس
هادی عبداله
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور - واحد دررود
شهید آوینی
بسیج اساتید قرچک
بسیج اساتید پیام نور پرند
بسیج اساتید قدس
بسیج اساتید صباشهر
بسیج اساتید ورامین
بسیج اساتید پاکدشت
آریا زند
بسیج اساتید پرند
بسیج اساتید صفادشت
بسیج اساتید رودهن
بسیج اساتید ملارد
ورزش
مائده های آسمانی(تندپور)
کانون فرهنگی شهدا
فیروزکوه
دروازه پیشرفت (دکتر فرج پور)
روح الله عاشق
کنشلو
بسیج اساتید شهریار
بسیج اساتید رباط کریم
امانتدار امام
تو چی فکر می کنی
°°FoReVEr••
معماری
عاشقانه
افکارهای عجیب وغریب من
تنهایی.......
آرشیو یادداشت‌ها