سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچیز راهی دارد و راه بهشت، دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اندیشه
 
دیداربا آیت الله ری شهری

  

درسالروز میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) دکتر فتحی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری به همراه مسئول بسیج اساتید واحد و جمعی از معاونین و  با آیت الله ری شهری رئیس دانشگاه علوم حدیث شهرری دیدار کردند.

دکتر فتحی واجارگاه رییس واحد شهرری در ابتدای این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت امام محمد باقر(ع)، وجود نازنین این امام بزرگ را هدیه خداوند متعال به بشریت دانست و اظهار داشت: زندگی ائمه اطهار (ع) بهترین الگو و راهنما برای همه ما انسانها جهت رسیدن به کمال در زندگی دنیوی و اخروی می باشند.

وی گفت: تمام ابعاد شخصیتی این امام رئوف سرشار از عطوفت و مهربانی  است که امیدوارم همه ما بتوانیم  در زندگی شخصی مان اینگونه خصوصیات اخلاقی و فرهنگی را سر لوحه زندگی خودمان قرار دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد  شهرری در ادامه گفت: ما خود را سرباز ولایت می دانیم و تمام برنامه ها و فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری را مطابق با قوانین و مقررات و همسو با منویات مقام معظم رهبری      حضرت امام خامنه ای"مدظله العالی" دنبال می کنیم که امیدوارم با یاری خداوند متعال بتوانیم در این راه موفق باشیم.

 در این نشست صمیمی فتحی واجارگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور هیات رئیسه دانشگاه آزاد شهرری در دفتر رئیس دانشگاه علوم حدیث همچنین به ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی برگزار شده دانشگاه پرداخت.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدامین الله دادگر مسئول نهاد رهبری در واحد شهر ری نیز با اشاره به ظرفیت های بالقوه خوب در این واحد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری یکی از واحد های بسیار خوب و با ظرفیت بالقوه است تا جایی که در برخی رشته ها میتواند به عنوان یک قطب علمی در رشته های کشاورزی، جغرافیا و مخابرات و بسیاری رشته های دیگر مطرح گردد.

حجت الاسلام دادگر با توجه به تغییرات و تحولات به عمل آمده در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: این جهت گیری فرهنگی که با تدبیر ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی سیاست گذاری شده است، موجب شده تا دغدغه فرهنگی برای همه حوزه ها جدی تلقی شود. در شرایط فعلی، همدلی های بسیاری از جهت فرهنگی در این واحد دانشگاهی وجود دارد که موجب جهت گیری های ارزشی دینی و بهره گیری از ظرفیت های همه مجموعه های انقلابی گردیده است.

دکتر پهلوانی مسئول بسیج اساتید واحد شهر ری به بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در مجموعه بسیج اساتید واحد پرداخت و تحولات عظیم صورت گرفته با همراهی و همدلی مسئولین دانشگاه را نقطه عطفی در تاریخ بسیج اساتید دانشگاه دانست.

در ادامه این دیدار حضرت آیت الله محمد ری شهری رئیس دانشگاه علوم و حدیث شهر ری ضمن خوشامد گویی به حاضرین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میراث گرانبهای اهل بیت و شهدای انقلاب است که باید به نحو شایسته ای پاسداری کنیم. آنچه که در مدیریت فرهنگی و سیاسی دانشگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد همانا بهره گیری از الگوی تربیتی پیامبر اکرم (ص) در جذب جوانها است و نکته بارز آن در سیره پیغمبر گرامی که قابل الگو گیری است اینکه آن حضرت برای جذب جوانها، در کنار اصول علمی از اصول عاطفی بهره می‌گرفتند.

وی همچنین ادامه داد: ما باید در برخورد با جوانها به نکات مثبت اخلاقی، فرهنگی، علمی آنها توجه ویژه بنماییم و نگاهمان به جوانان بدنبال یک نگاه عاطفی باشد به این طریق میتوانیم جوانان را جذب نماییم و پشتوانه این موضوع باید یک نگاه علمی، عقلی و استدلالی باشد همچنین همانگونه که مقام معظم رهبری پیش بینی نمودند امیدواریم در انتخابات یک حماسه سیاسی اتفاق بیافتد که کامل کننده آن حل مشکلات اقتصادی کشور باشد.

در پایان این دیدار هیات رئیسه دانشگاه مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را زیارت نمودند.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 92/2/23:: 9:55 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
کودکان آسمانی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
نگاهی نو به مشاوره
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ...
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
دکتر سعید روحانی
عشق مشعلدار
سارا احمدی
ماتاآخرایستاده ایم
چون میگذرد غمی نیست
رزمنده
مرام و معرفت
من.تو.خدا
سربازی در مسیر
پیکو پیکس | منبع عکس
تبیان
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
مشکات نور الله
گل یا پوچ؟2
اصلاحات
دل پر خاطره
دهکده کوچک ما
بسیج اساتید فیروزکوه
ندای حق (دکتر احمدی)
شعرورباعی ظهور (علی مظفر)
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
آتیه سازان اهواز
یار درونی
ریحانه
خیارج سرای من است
ترنم (کلیج)
بسیج اساتید دماوند
بسیج اساتید ری
حجاب گوهر ناب
قلبی خسته ازتپیدن
دفاع مقدس
هادی عبداله
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور - واحد دررود
شهید آوینی
بسیج اساتید قرچک
بسیج اساتید پیام نور پرند
بسیج اساتید قدس
بسیج اساتید صباشهر
بسیج اساتید ورامین
بسیج اساتید پاکدشت
آریا زند
بسیج اساتید پرند
بسیج اساتید صفادشت
بسیج اساتید رودهن
بسیج اساتید ملارد
ورزش
مائده های آسمانی(تندپور)
کانون فرهنگی شهدا
فیروزکوه
دروازه پیشرفت (دکتر فرج پور)
روح الله عاشق
کنشلو
بسیج اساتید شهریار
بسیج اساتید رباط کریم
امانتدار امام
تو چی فکر می کنی
°°FoReVEr••
معماری
عاشقانه
افکارهای عجیب وغریب من
تنهایی.......
آرشیو یادداشت‌ها